Oto historia powrotu. Codzienny zapis transformacji. Dom, który stopniowo budowali jej dziadkowie, stał się domem autorki cyklu. Cały projekt został wykonany przy użyciu aparatu analogowego – Pentax Honeywell Spotmatic F. Większość zdjęć wykonano obiektywem 35 mm 1,9, a niektóre obiektywem 50 mm 1,4. Projekt dokumentuje powrót autorki do jej ojczystego kraju wraz z rodziną, którą założyła w trakcie emigracji i stał się zapisem ich pierwszych lat jako rodziców, ze wszystkimi adaptacjami, wątpliwościami i zmianami, które one implikują. Nowy etap życia zmienił również ich relacje społeczne i zmusił do spędzania większości czasu w domu, ponieważ oboje są niezależnymi pracownikami. Kiedy zaczęła się kwarantanna, od półtora miesiąca znów byli rodzicami. Przechodzenie przez pandemię w środku doświadczenia tak totalnego, jak bycie rodzicem po raz drugi, spowodowało, że zmodyfikowali swoją normalność i prognozy na przyszłość. Również w tym kontekście, w którym większość świata pozostaje w domu, znaczenie przestrzeni intymnej ma wartość, której wcześniej nie podano.
Paz Olivares Droguett (urodzona w 1986 roku w Valparaíso, Chile) to fotografka i portrecistka, jej prace koncentrują się na intymności. Została wybrana do Women Photograph Workshop 2019. Jest członkiem kolektywu Migrar Photo z Chile i Rudy, latynoamerykańskiego kolektywu fotograficznego. Obecnie pracują nad dokumentacją w jedenastu krajach łańcucha pokarmowego w regionie, finansowaną przez National Geographic Society i Meedan Covid-19 Grant.